hatar dig empan

sha typ hej. MÅNDAGAR HATAR JAG! vill ni veta varför? spelar ingen roll ni får veta iallfall, för jag har matte två lektioner i rad dom sista lektionerna jag bajsar på det. så mycket hatar jag matte för jag har en sån irriterande matte lärare så det är sjukt! kämpar för ett g men nej hon är en ryss och man måste verkligen kunna exakt allt på en lektion typ sen nästa lektion ska man kunna ett nytt kapitel eller? saknar fan min gamla lärare billy mycket snällare fick g av han i matte men icke sa nicke fick jag ha kvar det! :@

Iallafall :D varit med empan och dempan idag (emelie och denise) var i centrum och mötte dom först, sen tog vi bussen hem jag åkte hem till mig för att äta och dom till emelie för att äta. Sen efter det gick jag hem till emelie ett tag, sen tog vi bussen till skälby där robin och mardin satt och väntade på oss naizzzz osv. eller inte. men jo, så vi drog hem till robin kollade tv åt chips popcorn apelsin äpple, och drack saft fett gott! pröva! ;) tog halv tio bussen hem med emelie, var hemma 10. duschade och nu sitter jag här, har precis ätit en mars glass svär dom är så jävla goda! (shit brukar inte skriva svär men nu blev det så haha har varit för mycket med mardin) emelie är du nöjd nu? ett inlägg iallafall.. kommer nog ett till snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0