Godnatt


Ska inte sova i mitt rum idag, moahah. ska sova i allrummet och kolla film.. om jag orkar gå ner? älskar att sova där nere (tv där) har inte tv i mitt rum ;) eftersom man bara kan ha två st i vårat nya hus, eller man kan ju ha fler men man måste köpa fler boxar.. och det kostar ju såklart pengar. och i våran familj är vi sega med att köpa saker. tro mig.. och jag som skulle få min nya säng idag nee det blev ju inte av! :( Ska iallafall sova nu, imorgon ska jag kanske till mamma om jag orkar annars får jag åka dit någon annan dag på lovet, sen ska jag träffa hanna och felicia. och robin också för den delen ;) (empan och denise med) shit upptagen tjej! POPPIS IKNOW:D haha nej hejdå!!!!! är över trött märker ni det?? inte jag iallfall. jo nej jo nej jo okej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0