tjatja

sitter hemma hos emelie nu, vi sitter och kollar på nått riktigt sjukt (roligt) program på tv11. haha kolla! dom skrämmer folk riktigt jävla hårt! Idag är det fredag, skönt men känns inte som fredag. veckan har varit så kort. Är ganska hungrig också.. har ätit hur mycket som helst men blir ju aldrig mätt känns ju ganska konstigt. 

Igår var jag iallafall först med matte och amanda. Vi var hemma hos matte, där jag bakade chokladbollar. Efter det fick jag tvätta hans moppar jobbigt men kul aldrig tvättat en moppe förut. så blev det lite vatten krig, eller matte hade det med mig och amanda men vi fick inte göra tillbaks. Efter det mötte vi tomas david osv vid infra. Där vi åkte till bippen, sen fick jag skjuts hem till Emelie av Thim. Där elin var fast hon gick. 

Vi tillbringade resten av kvällen med mange matte Kevin L putte osv. Fick skjuts hem av matte i slutet av kvällen. 








Idag har jag varit i skolan inte kul att sitta inne på lektionerna när det är hur varmt som helst ute säger jag bara.. Känns som fängelse. Nu väntar vi på moppen av simon...... SEG HAN ÄR!  imorgon är det valborg.. (MEN JAG FÖREDRAR ATT SUUUUUUUPA) naaajs. Nu har ni fått ett till inlägg av mig hoppas det räcker just nu för tillfället. mer kommer sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0