shit vilken dag

Nu var det ett tag sen igen som vanligt. Sitter hemma hos Patrik med Mange och Denise, har fortfarande inte fixat en ny design har inte orkat hålla på med de där längre sitter nästan aldrig vid datan heller. Denise sitter och spelar ett hockey spel på tvn med grabbarna, medans jag styr musiken och kollar runt lite på facebook. Det gamla vanliga förståss. Såg ni att jag blivit blond? (ginger) vad tycks? Ska iallafall fortsätta så det blir blondare men måste ju vänta ett tag så håret inte ramlar av såklart.. 

Vi ska till södervik om ett tag, och lira lite boll med polarna om ni tyckte det var trevligt att veta. Vet att ni ändå läser det här så ni måste ha varit intresserade av att veta visst har jag rätt? JA det har jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0