No salen

sitter i klassrummet nu, har projekt tid håller på att skriva om folkpartiet fortfarande är snart klar skönt de iallafall. Idag är de torsdag snart helg, imorgon vet jag inte vad som händer. men sen på lördag ska alla girlsen till åkersberga och sova hos elin.

igår var jag med emelie efter skolan. vi åkte hem till henne och chillade framför tvn sen kom elin k dit. efter ett tag drog vi till grimbo mötte upp felicia jonte katja jeppe och några till. sen följde jag med j till meddo och solade. felicia kom ner dit efter ett tag, sen väntade vi med felicia tills hennes buss kom sen gick vi hem till mig.

somnade runt elva sen idag vaknade jag vid halv åtta gick upp direkt duschade och fick tom i mig frukost! efter den här lektionen vet ja inte riktigt vad vi har. men vi har bild idag iallafall älska bild :) ska satsa på mvg i det. fick ju vg förra terminen i 8an så de är inte omöljigt att få ett mvg :) förlåt för ja inte uppdaterade nått mer igår, men har ju inget internet som ni redan vet.. fast vi får nytt internet snart pappa hoppades på att de skulle komma idag.

nu har jag en hel skoldag framför mig att sköta. kul i know, hörs sen !
bilder från i helgen

södervik

Jag och jesper, hemma hos elli

Jag och ellinor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0