ingen uppdatering igår

tjatja! vet inte hur jag ska börja inlägget riktigt, men aja jag gör ett försök..
igår var de måndag, vad gjorde jag? var med j efter skolan, eller aa innan det var jag i centrum en snabbis sen åkte jag hem. sen när j åkte hem mötte jag emelie var med henne sen träffade vi john jeppe och emil. vi var vid frestaskolan och tog de lugnt. jag blev sjuk igår också toppen vad kul va?? åkte hem senare på kvällen var hemma runt tio tiden. när jag kom hem satte jag mig vid datan, men hade verkligen inte ork till att blogga eftersom jag inte mådde så bra igår. sen gick ja och la mig.

imorse när ja vaknade gick jag upp klädde på mig och allt, sen kom emelie utanför mig vi gick till bussen och åkte till skolan, var på alla lektioner tills efter svenskengelskan. då drog jag hem, orkade inte vara i skolan mer hade feber, har ont i halsen och sånt där. så j skjutsade mig vi åkte till mig, sen när han gick somna jag de va runt tre tiden. sen har ja sovit tills klockan blev halv sex för en halv timme sen. väntar på att pappa helena sassa och rebecca ska komma hem så jag kan få äta ♥ är hungrig. fast åt nyss avocado med röra i, och en majskolv eller vad de heter. febern har gått nerjust nu tog 2 alvedon.

vilket inlägg!! inget intressant och läsa men jag uppdaterar iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0