galen kväll igår

tjafan! igår bloggade jag inte, för jag hade ingen tillgång till data. är hemma hos emelie nu jag sov här. sitter och äter chips och kollar på disney channel i soffan med emelie och denise. vaknade vid 11 tiden. igår kom vi hem runt halv ett ungefär, emelies mamma hämtade oss vid donken. min kväll såg ut så här:

det började med att vi var hemma hos dogge, sen drog vi där ifrån vi var många. vi drog till breddenskolan, sen chillade alla där. emelie är läskigt och sitter och stirrar på mig när jag skriver buhuhu..
vill skriva mer men emelie ska ha datan nu! och har forfarande inget internet hemma :P har tagit massa bilder, men kan inte lägga in dom fören jag har internet!

ska till åkersberga idag med alla tjejer hem till elin h, tjej middag och sånt blir de där. tar bilder där som jag lägger in sen. får se om ja uppd nått hos elin. annars ha en bra lördag kväll! ♥


hahahahhahahhaha sööta!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0