tjenixen

tjafan'! händer alla bloggläsare? sitter vid mini datan hemma hos mamsen. har inte suttit vid datan på några dagar.. eller jo typ loggat in på fb snabbt sen ut igen. har mest varit hemma och kollat tv eller varit ute med kompisar. nu blir de bloggning som vanligt! skrev bara sådär när jag var på dåligt humör älskar att blogga hallåååå de är domenique vi snackar om.. tror ni jag sviker mina bloggläsare bara sådär? ;) har sovit hos mamma sen i tisdags vet inte om ja ska sova här till imorgon bara eller tills på söndag. fast ja.. ska sova hos elin k imorgon tror jag! eller aa typ så. vi får se! ska borsta tänderna snart chilla framför datan sen kolla tv och sen sova! datan jag skri ver på är ju en riktig bloggdata såklart!!


Kommentarer
Postat av: tindra

Vem har du ett förhållande med?

2010-11-18 @ 23:08:52
Postat av: Pernilla

söt bild!! :) <3

2010-11-18 @ 23:09:48
URL: http://aalgelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0