man tackar! :)

Många som tycker min nya frisyr passar mig, tack så mycket! trivs i den men ibland saknar jag mitt långa hår man kan knappt ha toffs med de korta håret jag har.. :( aja de lär väl växa ut snart! ;)

Idag var de skola som vanligt helt enkelt. övade med petra sista lektionen och en liten stund från No:n också vi har många saker vi behöver lära oss i de vi gör. Men de blir nog bättre snart.

Imorgon är det milen, gud så mysigt :P Ska vara där 20 i tio, tar bussen 5 i nio ska möta upp fredrik i min klass eller han ska hoppa på bussen sen ska vi byta buss till runby, om vi ens hittar dit? :P hehe.. kommer inte springa imorgon iaf det får bli promenad med alla girlsen och killarna som inte ska springa men de lär nog funka bra och just nu sitter fredrik och peppar mig att ja ska skriva i min blogg.... hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0