hello

är i göteborg nu, kom fram runt halv tolv. Nu sitter vi och väntar på att åka in till kyrkan är helt färdig fixad. har mina svarta nya högklackar på mig, min nya klänning guldarmband silverörhängen utsläppt hår, och vanlig sminkning. Ska ha min rosa kappa också känner mig lite stressad så det blir ett kortfattat inlägg som man knappt kommer förstå? jaja, jag kommer säkert blogga från festen ikväll eller ja om ja får låna pappas telefon till det annars får det va! :) pööösss


happy face

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan hejsan.

undrade vart du har köpt din rosa tjocka vinter jacka.inte den rosa kappan utan vinter jacka..skulle vara jätte gulligt om du sa.hihi älskar din fina blogg.

2010-05-09 @ 12:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0