FÖRLÅT!!!!! :(:(:(

hihi, har inte uppdaterat på hela helgen, men ´bara för ja inte har gjort det så sluta inte läsa för jag kommer uppdatera som vanligt nu igen det lovar jag. i fredags var jag ute vid gården faktiskt med fia och dom där och elin h. sen var jag hemma runt tolv, igår sov ja hos mickis ;) var hemma runt ett. idag är det söndag börjar känna mig sjuk vill inte bli sjuk de e sommarlov snart.. bara 2 veckor kvar!

det är morsdag idag, är faktiskt hemma hos mami nu!! ;o vi ska grilla snart tänkte äta här :) vi hörs sen ikväll när jag kommer hem till pappa igen!


gammal bild från 2007 eller 2008 :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du din rosavinter jacka?:)

2010-05-30 @ 19:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0