SÅ JÄVLA MYCKET MINNEN..

.. som kommer upp i mitt huvud, det är sommarlov och sommarlov får mig tänka tillbaks till förra sommaren. Fast okej ja har så jävla bra vänner som ställer upp för mig och allt har fått både fler och kommit närmare vissa som ja inte kände lika bra förra sommaren. men ändå kan ja inte känna att det är kul med sommarlov, dagarna känns så meningslösa går hellre i skolan på riktigt. vill inte slösa bort mitt liv med ledighet vet inte vad som hänt med mig men vill bara ha bra betyg vill bli den där duktiga tjejen inte nån som alla ser ner på och allt dåliga.. mitt sommarlov saknar 2 värdefulla personer. Elin h min bästavän sålänge ja kan minnas. de bästa ja haft, & så de andra ja de vill ja inte ta upp. men iallafall.. de här är inget ja vill skriva egentligen men fingrarna bara skriver och skriver vill bara så gärna skriva av mig.. önskar bara någon förstår mig ibland


Kommentarer
Postat av: tara

bebi jag vet att vi inte umgas sa mycket, nastan inte alls. men vill traffas nar jag ar i sverige, kommer hem 16 juli? laaange jag vet :( och du ska veta att jag alltid finns har for dig!! ska alltid gora mitt basta for att forsta dig.. <3

2010-06-22 @ 18:38:58
URL: http://ttaram.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem e den andra

2010-06-25 @ 11:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0