HEJSVEJS!

tjaaabbaa bloggen? har varit i skolan idag så nöjd är jag! har kommit i tid till alla lektioner inte en minut försent till en enda men gud så bra yes i know! ;) efter skolan satt ja kvar en halvtimme ute i solen med amanda sen tog ja bussen hem skulle äta, sen tog ja bussen tillbaks och spelade lite fotboll med robin mange mardin adde och denna. sen tog ja bussen till elin karlsson :) först satt vi ute i solen i säkert 2 till tre timmar tror jag? sen hem till henne och kollade på tv, nu e jag hemma.

har en fråga i mina kommentarer också.. 
Postat av: Ida
Har bara en fråga :): Jag undrar om du nångång har varit blond och om inte skulle du vilja de ?? :D
Svar: hej, nej jag har aldrig varit blond men haft tanken många gånger till att prova men de skulle nog inte passa mig eftersom ja har så mörka ögonbryn :P kanske blir blond i sommar ;) ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

du skulle passar typ i allt:D för du e så fin..

hehe...

2010-06-03 @ 23:09:31
URL: http://aalgelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, skulle = det skulle inte vara med i kommentaren innan;)

2010-06-03 @ 23:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0