GODKVÄLL

tjaba tjena hallå! lördag kväll, det hände inte speciellt mycket men helt okej.
först mötte ja felicia eller hon kom hem till mig sen satt vi i mitt kök ett tag sen
drog vi ut, vi tog bussen till skälby och mötte upp krille emelie rasmus krille &
matton. vad gjorde vi? typ ingenting satt utanför abbes ett tag, sen kom mattson
dit och så, sen sa han att de var folk vid södervik så vi drog dit. där var alla killar
dom grillade typ? haha iallafall de var värme där från elden de var skönt de!
lite senare kom felicia b och miickiz dit sen runt tolv drog dom, alla andra drog runt
halv ett ungefär ;) fick skjuts hem av mattons mamma, så kom hem lite tidigare
än vad jag skulle. har ätit och magen e nöjd fast skulle kunna få i mig mycket mera
mat hehe ;$ aja..
nu vet ni min kväll vad har alla andra gjort en lördag kväll som Den här? ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska komma ihåg denna gång,förlåt att jag frågar igen.men vart köpte du den rosa vinterjackan? :) <3

2010-06-20 @ 02:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0