BLÄÄÄÄ

klockan är tre , och jag är hur huuungrig som heslt frunderar på att gå ner och äta eller bara gå och dricka vatten, tar nog och dricker vatten istället.. pappa kanske vaknar om ja går ner sen upp igen de orkar ja inte stackars han som ska jobba imorgon liksom.. eller aa idag kanske de heter! :P aja vi grillade iallafall ikväll sundsborgs berg mysigt faktiskt och de va bara tjejer för typ första gången eller aa iallafall ett tag så vare det.. sen då så drog vi alla hem, nu ligger ja här och hungrar snart ihjäl mig imorgon kommer ja äta mycket fruuukost!!! åhh va gott med coco pops ;$ de har jag faktistk eller ja tror de..

imorgon eller jaha ja idag ska ja träffa felicia O, och stephi också tror ja mina favvo flickor mysigt ♥♥♥♥♥♥♥♥
hörs imorgon puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0