hello

klockan e 10 i sex, en lagom tid att sitta vid datan lite grann! & nej ja e inte data nörd man kan faktiskt sitta vid datan fast man är på semester med familjen har man blogg så kan man heheh.

Idag var vi ju på stranden, kom hem runt halv fyra kanske åkte förbi alimenta (typ som ica) och köpte chips och solrosfrön och sen tanka vi bilen. sen åkte vi hem. jag åt chips eller aa ost bågar och nått annat konstigt men dom e goda, med mina systrar sen spelade vi kort lite grann sådär småmysigt! sen gick ja in och la mig i rebeccas säng och lyssnade på sassas mp3 och somnade i 5 minuter kanske, sen vakna ja till igen och var pigg knäppt!

nu sitter ja här bloggar lite smått inne på fb och msn också för den delen. skriverså onödigt mycket men bara känner före sesådär.




första bilden; helena som ja då smygfottar och hon vet inte att ja laddar upp bilden här för de ville hon absolut inte! föölått :$  och den andra bilden på mig e väl ändå ganska cool?det är ett djur som sitter på min näsa.. aa en sugpropp kallar vi de för då. dom lever i vattnet och växer ut från stenar knäppt!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

VA! Det var det värsta...Först typ lägger du dig på mig efter du badat och sen smygfottar du mig... Oj oj oj, vänta du bara. ;)

2010-07-10 @ 19:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0