Hejsan hoppsan! :)

hello. satte mig vid datan för ungefär 10 minuter sen, alla är vid poolen och badar förutom ja och pappa som är i huset hehehe. har bränt mig ovanligt?kännerinte för att vara ute i solen just nu, då bränner de på ännu mer direkt och de gillar jag inte..

igår åkte iallafall jag pappa och helena in till stan. mötte upp johan malin corre och casper, sen gick vi vidare satte oss vid hamnen och ja köpte en glass hihi, pappa och helena köpte öl och en jordgubbs drink. jag fick smaka den, men bara lite för helena gillar inte när jag smakar alkohol. men den smakade bara förska jordgubbar. :p



Ser typ ut som is.. men ändå den va god ;) sen satt vi där ett tag. vi kom hem runt elva kanske. vi körde burken hahah sånt man gör här i grekland ibland får man vara barn och leka lekar så är de bara! :$ höll på med de en timme, sen vart alla trötta dom små började berätta spök historier och jag skojar inte dom var läskiga på riktigt!! sen corre berätta en rolig historia också haha eller den har man väl hört många gånger men den är bra ;p sen gick jag och la mig hehehe.



Corre: "knäpper med fingrarna"
Jag: varför gör du sådär?
Corre: För att hålla tigrarna borta.
Jag: men det är inga tigrar här..
Corre: Ja, där ser du det hjälper ju :D

ha-ha-ha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0