tidsfördriv (tagen från http://cchlooes.blogg.se/ )

Saker jag gjort/tycker/varit med om det här året:


Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig - ja
Hatat kärlek - ja
Sagt nej till sex - ja
Cyklat utan händer - nej
Tycker att sommaren borde komma nu - ja 
Har/haft converse - nej
Känt mig som ett as - kanske
Älskat att gunga - lite
Gillar någon så att det gör ont - ja
Vart höjdrädd - är alltid det
Gjort mig själv illa - bror på hur man tänker
Blivit homosexuell - nej
Kysst mig själv i en spegel - haha nej
Viskat i någons öra - ja
Förlorat någon jag älskade/älskar - ja
Dödat någon - skulle aldrig göra
Bakat sockerkaka - ja
Velat dö - säkert
Lyssnat på samma låt en hel natt - ja
Ätit godis istället för att gråta - gör jag alltid
Skrikit hora/bög till någon - klart jag har
Varit hög - nej.
Varit ordlös - ?
Vart kåt - ;)
Hatat värme - ja
Har skrivit på någons arm - ja
Har dissat någon som ringt på min mobil - ja
Varit otrogen - aldrig!
Har hatat någon som jag egentligen älskar - gör det just nu
Har ångrat mig - ja
Varit svartsjuk- ja
Har hostat blod - nej
Hoppat omkring på stan - ja
Tyckt om kladdkaka -älska
Har ätit middag med någon jag tycker om - ja
Tror på det övernaturliga - wtf?
Har hatat mina föräldrar - absolut inte
Ätit jättemycket och sedan spytt - nej
Har hatat min kropp och mitt utseende - mm
Har spelat gitarr - ja
Skrattat åt mig själv - ja
Sjunger/sjungit i duschen - ja 
Skrikit mig hes av panik - ja
Blivit strypt - .
Har sett en död person - nej
Har skakat av nervositet - ja
Blivit slagen seriöst - nej
 Har skrattat så jag gråtit - varje dag haha
Sprungit och gråtit samtidigt - aa
Haft solen i ögonen med ett leende - ja
Slängt porslin i väggen - nej
 Hatat hela världen - ja
Sjungit till Håkan Hellström med någon jag tycker om - nej
Tycker att pengar är viktigare än något annat - nej
 Inte gillar då folk tjatar på mig - ja
Ofta drömmer mardrömmar - ja
 Skulle kunna dö för någon - aa
Har ett smeknamn - domme
 Somnat på golvet - jorå
Hånglat på tunnelbanan/spårvagnen - nej
Åkt buss genom halva Sverige - nej det vet jag inte
Kastat mig framför ett fordon - aa precis drf jag lever
Älskat någon som inte vet om det - bara älskat en
Skrapat upp knäna - ja
Tycker att krig är idiotiskt - ja?
Tuggat på ett grässtrå - nej
Varit nära döden - venne
Hållt i en orm - nej
Varit så full att jag inte kunnat gå - hahahaha ja
Trott att jag varit odödlig - är odödlig ;)  
Kastat min telefon i vattnet - nej!
Vaknat av att jag gråter - ja
Känt mig som ett får - nej
Haft läppstift - ja
Har gråtit i någons närvaro - ja
Älskat regn - nej
Önskar mig ett liv med en speciell person - aa
Har slagit till någon så att personen tappade andan - nej jag slåss inte
Har sprungit en kilometer utan uppehåll - paaaah aldrig
Har en studsmatta hemma - ja
Kysser med öppna ögon Ibland - nej :)
Gillar att städa - nej gillar när det är stökigt :P
Har varit lunarnörd - nej
Har gråtit av lycka - ja
Kan över tre språk - kan exakt tre språk
Fått bra självförtroende - sådär 
Tror att jorden går under snart - nej
Tror på gud - ja
Är en negativ jävel - nej
Drömt att jag varit död - nej
Har aldrig druckit öl - jo
Har en fobi för aggresiva människor som kommer nära - ja
Trivs med min kropp - inte än men snart så :) 
Har ätit kattmat - ja hahaha
 Är dålig på att säga nej - är grym på att säga det
Har någon gång känt dödslängtan - ja
Avskyr matte - ja
Tycker om att spela piano - usch nej
 Är en dagdrömmare - ja
Har varit på hultsfredsfestivalen - nej
Är vegetarian - nej
Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet - ja
Hade gosedjur som liten - ja
Har förlorat en nära vän - ja
Diggar ögonbindlar, piskor och sexlekar - haha aa
Ska flytta så snabbt som möjligt - flyttade nyss
 Knaprar ofta alvedon, koffeintabletter, panodil, ipren ngn gång per dag. - nej
Skriver dikter eller andra texter - skriver i bloggen
 Är emot abort - ja
Har/haft tandställning - nej
Faller nästan alltid för fel personer - faller aldrig för killar 
Tycker om Britneys musik fast än du aldrig erkänner det - hah nej
Ätit/äter godis på skoltoaletterna - nej? äter de i korridorerna och lektionerna
 Skulle kunna ge vad som helst för någonting/någon - ja.
Gillar muskler - aa men inte för mkt 
Hatar mjölk - ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0