tagen från http://amandypandy.blogg.se/

Hur har året varit för dig? upp och ner i olika stunder, men bra har det varit! Bättre än förra året? På ett sätt, ja och på ett annat, nej. Någonting du aldrig kommer glömma från året? sommaren 2010 Har du flyttat under året? ja Har du hittat en ny låt som du älskar? ja Isåfall vilken? sean kingston - Dutty love Har du kysst en främling? inga kommentarer. Hur har din kärlek varit i år? sääämst. Har du varit kär? ja.  Har du sagt jag älskar dig till någon? ja! Har du haft ett hemligt förhållande? nej. Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? Nej  Har någon i din släkt avlidit? Nej  Har du slagit någon med knytnäven?  Varit i slagsmål? nej Har du gjort någonting du ångrar? Ja Har du skämt ut dig? haha ja Har du ljugit för en vän? nej Har du varit ute en hel natt? Ja. Har du sovit i en säng med det motsatta könet? Ja. Vilken skola går du på? södervik. Har någon varit elak mot dig i skolan? -  Hatar du någon på din skola? ja Har du gjort något framsteg? om jag har! Har du fått MVG på något du gjort? Ja faktiskt! Har du träffat nya vänner? Ja ! Har du förlorat en vän? Ja Har du haft en relation med en vän? Nej  Nästa år: Ska jag: leva dag för dag Söker jag: till gymnasiet  Hoppas jag: att alla bara levet livet tillsammans innan alla byter skola, Tänker jag: färga håret blont  Försöker jag: att .... det vet jag inte !


Kommentarer
Postat av: Littlemonkeys - Ebba, Elina & Ellen

Ställ gärna en fråga i år frågestund <33

2010-12-29 @ 13:38:53
URL: http://littlemonkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0