godmorgon goddag godkväll

en seg vanlig tråkig tisdag det gillart vi! en seg morgon kom till skolan med sovande ögon, en tråkig dag för det var skola och tisdag för det var tisdag. Men iallafall, nu är jag hemma hos pappsen igen då kom hem för ungefär 20 minuter sen har varit vid väsby skolan med alla girls och kollade på nån film inne i väsby gården jätte kul jo jag vet! -.-' slutade tre idag, hade syslöjd som sista lektion hade gjort en boll av garn som min hund nu har förstört jätte bra! efter skolan åkte jag ner till centrum och träffade elin, FRIDA och LINNEA! Frida är lite små läskig sådär.. hon vet ju allt om mig nästa hon stalkar mig via bloggen buhuuhh :( sen har hon suttit och tjatat hela dagen om att jag ska skriva om henne här som jag nu gör tja frida! vet att du läser det här nu när det publicerats hehe, vi åkte buss runt i väsby i 50 minuter som stanande mitt på bilvägen bussen ´bara la av haha. sen åkte jag elin och frida till donken, linnea åkte hem. sen drog jag och elin hem till mig och frida hem till sig. sen var de en vanlig seg kväll imorgon är det onsdag yees snart fredag älska helg ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha! Nu fick Frida som hon ville.... Eller?

2010-12-08 @ 10:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0