Dag 8 – Ett ögonblick.

Jag vet inte riktigt vad som menas med det här.. men kan ju skriva vad jag tycker ett ögonblick betyder ungefär?

För mig är det typ vad man tycker om livet, vad man tänker på just nu vad man känner hur man tänker och vad man tycker. Jag tycker livet är bra trots att man har problem och ganska många och hur svåra som helst, så ingår det i livet för ingen kan ha det perfekt. Jag tänker på att fotboll suger? för det är kanalen som är på på tvn just nu eftersom pappa bytte kanal fast jag kollade på film.. men jag sitter ju vid datan så kan inte klaga heller. Jag känner att jag har världens bästa family, och världens bästa vänner som alltid ställer upp. att jag fortfarande kan känna att nått fattas, att jag fortfarande saknar något. men tiden läker sår och man måste kunna bli sårad och göra misstag för att förstå vad livet är. Hur det fungerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0