im klar now!

ohyes ja e så gym på english! men iallafall nu är jag klar, känner mig ganska fräääsch now! ska till mamma om en halv timme ungefär ja vill ha skjuts dit men kommer inte få de för de e så nära och dom tycker ja e så "lat" men de e jag inte... eller kanske.

min parfym e slut! jag får snart panik det betyder att ja måste ta av helena hela tiden och då lär hon inte bli så glad eftersom ja nyligen tagit slut på hennes britney spears parfym ;$

jag skriver onödiga inlägg men de e bra eftersom ja börjar skriva mer och inte bara en mening i varje inlägg!

igår skrev johanna till mig att hon brukar läsa min blogg nästan varje dag, de e kul att höra för hon tyckte den va bra och rolig sånt man vill höra för de hör man inte ofta.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0