home

idag var jag i skolan! det gick suveränt bra, ja är bäst helt enkelt? eller? kanske? nää.
Efter skolan tog jag bussen till centrum mötte upp alla mina brudar, sen tog vi tåget t
sollentuna station, chloe skulle köpa biljett till imorgon alla andra hade redan och ja köper
imorgon;) Sen drog vi till sollentuna centrum som jag aldrig har varit i?! coolt det var
hur stort som helst.. värsta paradiset jööö! Orkade inte vara kvar inte chloe heller så
vi tog tåger hem och alla andra är kvar nu, fast vad dom gör där vet jag inte?`Nu ska
jag iallafall duscha och äta, sen ta och ringa suuufia om hon har pluggat klart ska ja tvinga
ut henne ne men hon sa att vi skulle träffas. Jaja vi får se hur det blir, sitter vid pappas
data nu och diggar lite mjjjuuuusik! åhhh juste mina läppar har verkligen torkat ut tillochmed
på hakan har de blivit tort och helt rött :(:( stackar mig visst men hejppaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0