snygg som alltid

HELLOOOOO! sitter och nördar mig framför datan askul testa! woopwwoooopp fredag imorgon as taggad! vet inte varför men känner bara det. Vad som händer imorgon.. HAR JAG INGEN ANING om, hoppas caps inte meningen! (aa eller?) okej ska skärpa mig nu försöker roa mig själv geonom att skriva på ett jätte konstigt sätt märker ni det vavavava+VA?AV?????

Iaf, tja! idag var det skola som alltid. Gud vad skoltrött jag blir skönt att vi kollade på film sista lektionen iallafall, så man slapp jobba, kan verkligen inte göra det när jag är hungrig grinig och trött! det förstör ju hela lusten. (man vill ju typ dö då) inte jag iallafall men ni andra kanske! Jag bloggar väll kanske från telefonen! för nu ska jag duscha, sen gå och lägga mig och sova och läsa min harry potter bok ♥


din blick, ger mig tusen tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0