domenique säger förlåt!

im very sorry, för dåligt uppdaterat igår. men hade faktiskt fullt upp hela dagen var inte hemma nått! Igår åkte jag till skolan vid lunch, tog ussen hemifrån 10 i 11, var i skolan kvart över elva sen började spanskan 20 över. Efter det tog jag bussen tillbaks, mötte elin k gabbi och resten av dom jag har i grimsta. efter skolan tog jag brenda och elin bussen till fresta, elin skulle hämta pengar av sin moster. fint hus hade dom! vill också bo i fresta :/ efter tog vi bussen till centrum, mötte upp esme och elin h. sen var vi i centrum tills kl 7 ungefär, då tog vi bussen hem till elin k, sen kom gabbi och mickis dit också! vi hade det skitroligt. lyssnade på musik och allt ;) ikväll ska jag vara med mina tjejer, innan det ska jag faktiskt möta min kusin rickard och säga hej till han, har inte träffat han sen julafton! det blir säkert fler inlägg innan jag drar ut ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0