sovdags

Imorgon ska jag träffa emelie, ska få ny säng imorgon också har inte fått den än HOPPAS jag får den också!!!! annars blir man ju lite små ledsen sådära :/ Sen ska jag till centrm och kolla efter nått till Robin eftersom han fyller år. sen träffa han , sen vet jag inte!!

Idag var jag med tara (känn dig hedrad nu att du får stå med igen:D) elin mardin robin hanna felicia stephi och emelie. Vi var hemma hos hanna nästan hela kvällen och spelade monopol. Sen åkte jag och emelie hem till henne. När vi satt på bussen träffade vi emil jeppe oliver osv. Dom hängde med ett tag till empan. Där åt jag (två st tacos. ) mycket ju :D sen satt vi alla ihennes kök och bara pratade. socialt sådära! Nu ska jag sova hur trött som helst vet knappt vad jag skriver nu! Godnatt  ♥


Kommentarer
Postat av: tara

woooooooohoooo!!!!!! :D:D:D fast jag var inte med er hos hanna jag åkte vidare :P

2011-03-06 @ 17:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0