Godmorgon!

har ganska bråttom nu känner jag, för skulle duscha för en halv timme sen iallafall vad jag sa till emelie haha! :D men ska inte sitta här länge, ska bara skriva klart det här inlägget sen duscha byta om möta empan och sen åka till robin. sitter och kollar på disney channel också kuul!?

Igår var jag med robin hela dagen, vi var hos hanna runt tre tiden och badade sen gick alla upp i hennes kök och åt. sen gick vi till robin, åt där sen drog vi till ronnie. sen till robin igen hahah massa fram och tillbaks känner jag! vi drog över till hans granne sen resten av kvällen där var det inte speciellt mycket drag. tog bussen hem halv ett med emelie, så var hemma runt ett. somnade direkt när jag kom hem. Men nu blir det duschen tjarå! hör av mig sen hemma hos robin


farliga tjejer! OJ MENADE KILLAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0