tidsfördriv - om min bästavän

tagen från http://stephanieforss.blogg.se/ 

1. Vad heter hon? Elin Karlsson
2. Hur gammal är hon? 15
3. När träffades ni sist? igår
4. Vad har hon för hårfärg? mörkbrunt/svart
5. Brukar hon färga håret? ja
8. Är hon galen? haha ja finns ingen galnare
9. Vad är erat bästa minne? gotland sommaren 2010
10. Har ni många minnen ihop? ja
11. Vart bor hon? upplands väsby bollstanäs/smedby
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej men det kommer 2011
13. Är du avundsjuk på henne? ja att hon har en sån underbar personlighet
14. Vad heter hennes syskon? anton
15. När träffades ni första gången? i 6an
16. Hur träffades ni? genom en annan kompis när vi skulle äta på ilposte
17. Vad går hon på för sporter? ingen haha hon har ingen kondis. (rökare)
18. Vad kan hon göra på helgerna? feeesta
19. Göra efter skolan? sova och inte ha något liv eller va med mig och alla andra osv
21. Har ni pussats? ja varje gång vi sees
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? ja
23. Har hon fräknar? nej
24. Har ni kollat på film någon gång? ja
25. Har ni bråkat någon gång? ja senast idag :P
26. Har ni sovit i samma säng? ja
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? ja varje gång vi är med varann 
28. Har du sett henne gråta? ja
29. Vad gjorde du då? pratat med henne tröstat henne och varit en riktig vän mot henne
30. Har du sett henne vara riktigt arg? HAHAHAH om jag har.. på mig
31. Har hon sett dig gråta? ja
32. Vad ska ni göra i sommar? vet inte hon skulle med mig till grekland men.. det blir väll gotland och sånt där igen :?) och FESTA
33. Har hon svikit dig någon gång?
ja men inget allvarligt
34. Har ni pratat i telefon någon gång? ja
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? dö med henne
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? jag hoppas det
37. Älskar du henne? ja hon är mitt hjärta
38. Vad är det bästa med henne? hennes mobbade personlighet ♥
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? attityden haha :D
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner?
nej moahahha

du är guld värd min bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0