Onsdag 26 januari 2011

Tjafan! det är onsdag kväll inget speciellt händer just nu. Idag var jag i skolan som alla andra dagar. efter skolan åkte jag med jille och sofia till karlberg och solade. sen kom katja dit med sin kp. (kontakt person) vi solade, sen åkte alla hem. Emelie mötte mig vid busshållplatsen vi gick hem till mig så jag fick äta. sen satt vi hos mig ett tag, efter det gick vi en promenad till gården för att möta upp elin. sen tog vi bussen! det känns så bra att bara få vara med emelie själv (dig med elin haha) men att vara med någon som förstår mig på alla sätt. DET GÖR DU MED ELIN. men emelie meeeeed ♥ bästavännerna som finns. Ska vara med emelie imorgon mysigt iknow. fast först skolan såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0