Min dag

jag vaknade vid 10 i åtta duschade klädde på mig och åkte till skolan.
var i skolan på alla lektioner, slutade vi tre tog bussen hem 6 över tre.
bakade kladdkaka med mamma efter skolan, sen vid halv fem tiden, somnade jag.
vi skulle äta vid sex. orkade knappt äta va trött och orkade inte sitta upp.
jag kände mig sjuk åt upp snabbt och gick och sov igen, till halv nio. då
kom pappa och hämtade mig. åt förståss lite kladdkaka innan också! Nu är
jag hemma som jag varit hela dagen och kvällen. Ska sova nu för är trött
och jag vill till skolan imorgon för vi får vårrullar till mat det är inget jag tänker
missa! får lägga upp bilderna imorgon som togs idag i skolan osv.. min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0