Godmorgon

lördag.. skönt att jag sov så länge jag kunde idag men ändå blev det till halv tolv? det förstår jag inte riktigt..
vad gjorde vi igår? var hos tomas, sen drog vi till isse i smedby. senare efter det drog jag hem med emelie. jag somnade typ direkt när jag kom hem var ganska TRÖTT! :D måste duscha snart och göra mig freeesch så jag kan gå ut sen. ska träffa emelie idag, och tara. och kanske en annan kompis men det vet jag inte riktigt än om det blir av. mr X säger jag bara ;) åt nyss frukost, gjorde egen ägg röra som jag la på mackan det vart fett gott! nu skäller min hund och springer upp för trappan, nu kom pappa hem också. nää så gick han kulkul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0