en vanlig onsdag.. nästan!

Det är en vanlig onsdag.. förutom att min älskling Nina fyller år idag! Grattis igen för 10 gången idag hjärtat! :D
Vi alla tjejer firade henne genom att äta på ilposte till sammans jätte mysigt. Jag åt kebab pizza gott va? vi var kanske runt 10 till 15 tjejer. Vad har jag mer gjort? Jo juste, efter det satt vi kvar ett tag och snackade lite. Sen åkte jag Frida och Linnea iväg en snabbis, sen åkte vi tillbaks till alla andra då alla var på gården inte speciellt kul där längre kan jag säga haha! Var inte där speciellt länge iallafall..  Sen åkte vi ner till station, där jag kunde byta buss så att jag kom hem för jag orkarde verkligen inte gå hem från grimstaskolan.. fast det tar ju bara 10 min men jag är slö.. I nästa inlägg tänkte jag svara på frågorna i frågestunden så passa på att fråga mer om det är något ni vill veta innan det är försent ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0