En trött domenique

Söndag kväll, och jag har faktiskt pluggat! har skrivit klart min novell. Den fick heta; flickan utan namn. Spännande? Jag vet! Hahaha.. Men jag kollar iallafall film nu med pappa nån på spanska, tror dom pratar spanska hör inte så mycket det är inte så högt på, läser iallafall på den svenska texten! :D Ska inte blogga något mer idag, ska stänga av datan.. eller den brukar alltid vara på typ men ska iallafall logga ut från fb och sånt där hämta lite cola, och sen gå och kolla film. sen sova! :D är hur trött som helst. varit med emelie och denise ikväll hemma hos emelies moster som bor nedanför oss (alla vi tre bor på samma gata), kollade tv där. kollade på solsidan första gången idag! sen kollade vi någon jätte konstig film som var äckligt skum men ändå bra så att jag fastnade för den! :D skola imorgon.. måste ta med jumpa kläder får inte glömma! Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, domenique ! vet du vad någon av skvallerbloggarna heter? :)<3

2011-01-31 @ 15:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0