Elin holmsten gästbloggar

Nu är elin holmsten här! hahahahahahha osv vi är i åkersberga hemma hos mig, trevligtdetdäramedattmysa! har bastat och lite sånt, ska träffa någon som heter morot och några killar, uhhh singellivetelr?typbästellervad? domenique sminkar sig och ska snart fixa mig lite, jag kan ju inte se ut som en pyjamasbrud det kan jag ju inte vara när jag ser ut så här. hahahahahah tjadååå babys! MEn domenqiue är så söt, hon köttfärs idag hon älskardet för det är min mammas, hennes ögonbryn ser konsiga ut elak jag är, eller hur? fan vad glad jag är just nu .... nu blir det att ragga förfan domenique, ragga! elin ragga! elin ragga! linn ragga! gabriella ragga inte du är upptagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0