tisdag

åhhhh jag som såg fram emot dagens sista lektion idag! vi skulle ha syslöjd och jag håller på sy en skitsnygg tröja! får sy klart den på torsdag när vi hawr projekttid då.. hoppas jag får det för lärarna ananrs blir jag lite ledsen faktistk:/ ska kolla criminal minds nu med min farbror men först lite snabbt..

min dag började i skolan, sista lektionen hade vi håltimme så åkte hem och åt tog bussen till centrum mötte elin och alla andra. sen tog jag bussen hem till robin sundell där evve och crille car. senare kom mardin, vi kollade på tv och hade roligt som fan! ;) skönt folk och vara med. sen drog vi hem till salle jag mardin robin och crille evve drog. vi kollade hockey och fotboll där. så såg min kväll och dag ut har haft en bra dag. inte haft de bättre på länge ♥

hörs imorgno dålig uppdate. i know! :D hehehehhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0