tidigt!!!

Tjena! vad gör jag vaken nu?? vet jag inte.. men jag somnade runt halv två igår så vaknade vid elva imorse skönt att få sova så många timmar man behöver.

Hanna Felicia och Stephi kommer till mig snart, dom tar bussen 33 från skälby och jag antar då att Stephi hoppar på den vid henne. Vet inte riktigt vad som händer idag. Ska iallafall hem till robin också. Sen ska jag ju träffa Denise och Emelie men det kan jag göra lite senare ;) Jag måste göra ny design i bloggen snart.. tror det är därför jag inte bloggar. När jag tröttnar på mina designer tröttnar jag på att blogga. Och har aldrig haft en design/header såhär länge som jag har haft den här.. Ska kolla upp det där nytt måste iallafall fixas!

Nu måste jag ner och duscha av mig. Sen ska jag äta och fixa iordning mig lite eftersom dom är här om ungeför.. 25-25 min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0