Söndag 13 februari

tjenixen! haha jag är så dålig på att uppdatera min blogg, förlåt.. Jag har aldrig tid, sitter typ inte ens vid datan längre är mest inne på facebook på mobilen och det funkar ju som sagt inte att blogga från min mobil menmen är ju här nu så inget ni kan klaga på längre.. speciellt inte du tara! ;)

Vad gjorde jag i fredags? juste det har jag redan skrivit tror jag? va iaf hos johan.
Lördags, var hos emelie först hennes föräldrar hade fest, sen åkte jag och emelie hem till denise där vi fikade med hennes familj dom firade hennes pappa som fyllerår idag. efter det tog vi bussen fort hem till emelie sprang upp hämtade emelies väska, efter det tog vi bussen 10 minuter senare och drog hem till tomas. vi var ganska många där men det var kul! tog bussen hem vid ett, höll på missa bussen men hade tur den stannade så jag och elin fick gå på! Elin sov hos mig vi vaknade vid elva imorse. jag somnade om vid typ 2 tiden och vaknade vid 4, sov inte så bra inatt elin snarkaade i mitt öra hela natten.. inte kul! åkte ner till centrum hämtade min mössa av terno, sen mötte jag upp danni emelie denise simona och sonja. alla tog bussen hem vid halv sju efter alla hade ätit på tamarine.

ska om ett litet tag möta danni, sen ska vi ta bussen till fresta hahah älska fresta eller? neej.. men ändå. där ska vi möta sonja sen gabbi också där ska vi ta en promenad ute i det här vädret. det behövs för danni.. finns för dig mitt hjärta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0