Lördag

Min fredag: började med att jag var i skolan, skötte mig suveränt! vi hade fotbolls dm också, eller killarna hade. När södervik hade vunnit sin sista match mot täby blev det lite kaos sen kan man säga.. men alla klarade sig, typ. Efter skolan kom pappa och hämtade mig, då åkte vi till min mamma och lämnade en lapp. Efter det hämtade vi upp min syster hemma och sen åkte vi till doktorn med henne. hon hade gjort illa sin hand eller nått den var blå ;S en blå fet prick bara lite konstigt.. När vi var klara där åkte vi ner till centrum och köpte present till Elin Karlsson, sen stannade jag kvar där en halv timme med alla tjejer när pappa åkte hem med min syster igen. Åkte hem till mig med denise emelie och tara vi fixade oss. fick skjuts vid sex, var hos elin typ hela kvällen det blev en riktigt lyckad kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0