Älskad eller hatad, jag är den jag är som gud har skapat.

Söndags kvällarna, är alltid lika sega och tråkiga speciellt vid den här tiden håller ni inte med mig? Man vet att imorgon när man vaknar är det skola som är så himlaaans tråkigt! Idag, vad jag i centrum i ungefär en halvtimme sen tog jag och Empan bussen hem till henne, satte oss i hennes kök, åt några mackor och spelade monopol från kvart över fem till ungefär kvart i åtta! brist på liv typ men det är kul trooo mig vi köpte alla gator på hela spelplanen lite småjobbigt sådära :) sen vid åtta tog jag och Empan bussen till skälby där vi mötte robin mardin och denna. vi rörde oss hem till robin och chillade galet hemma hos han ett tag, efter det åkte vi hem sen hamnade jag här! har precis käkat chips, dom tog nyss slut måste hämta mer!! peace brääääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0