A women brought you into this world, so you have no right to disrespect one. - Tupac

Klockan är snart ett.. är galet trött alltså! somnade som sagt vid halv sex kvart i sex imorse och sov hos emelie. emelie och denise somnade vid åtta och dom vaknade vid elva.. medans jag vaknade vid två =) åt frukost och efter ett tag gick jag hem och dom skulle till centrum och köpa lite saker. gick hem och duscha fixade mig lite. tog bussen ner till centrum och mötte dom sen åkte vi hem jag drog och käkadeee hemma och dom gick till empan. jag drog dit sen efter maten, jagoch empan spelade lite monopol sen tog vi bussen till robin där jag fick för mig att jag ville rita, så jagoch robin satte oss ner och ritade ett tag.. haha! efter tog jag robin emelie och denise bussen hem till mange medans mange gick hem till sig med denna och niklas. där var vi i ungefär 2 timmar kanske? inte riktigt men ja, spelade kort och kollade på tv så har min kväll sätt ut, sen nu har jag druckit cola ätit choklad och ätit mat! (lite tjock av mig) :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0