3 dagar sen

Omg.. jag har inte bloggat på 3 dagar? känns som det var 1 dag sen. Jag har varit helt slut efter kungsberget så har inte orkat blogga och på kvällarna när pappa frågat om jag ska ha datan har jag sagt nej då har jag redan varit inne på internet i mobilen. men nu ska jag börja blogga igen. tro mig jag måste vill typ lägga ner bloggen men ändå inte. tråkigt om jag gör det ju. ska starta en blogg med empan snart också.. vi får väll göra det när jag kommit till henne om jag inte fixar det nu ;)

igår: var jag med elin h efter skolan mötte henne felicia och hanna i centrum. vi skulle ta bussen hem till mig men åkte hem till robin istället, jag rakade hans hår. det blev bra tills felicia och elin h kom och förstörde allt hahahaa! sen åkte jag och elin hem till mig, jag bytte om hon med. sen åt vi. sen åkte vi till fresta och mötte upp stephi. efter de åkte vi till GÅRDEN och det sög! jag orkade inte va kvar så jag och älsklingen åkte hem till han. kollade på tv och tog det lugnt. senare vid ett drog jag hem. kollade på film med farbror på 3an den var skit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0