söndag

sitter hemma nu, har en göra lista idag.

- duscha
- äta
- träffa elin
- plugga

fett jobbigt med plugg. menmen de gällermitt G i svenska, så måste göra den här saken! sitter och äter chips nu ovanligt va? och dricker äpple juice. min syrra har sin kompis här så de är inte så lugnt hemma hos mig nu kan man säga. ska möta elin efter vi båda har duschat och så. och retard anton skulle jag också möta. nu skrev han vi möts ikväll :) nu pratar jag med elin, hon ska duscha vet inte hur många gånger hon sagt det nu hahahah. hon va bakis.. KAN MAN SÄGA! :D hahah orkade knappt gå upp från sängen säger hon. stackars henne :P nu drar alla i mitt hus blir hemma kvar själv !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0