tisdag den 2 november

nu sitter jag vid datan och tvn i soffan, har precis käkat frukost. pizza med juice bästa frukosten haha. sov i carlslund inatt är här fortfarande. kul att jag inte kan ringa mer och smsa mer för comviq saken har gått ut. får vänta tills nästa månad då kan jag använda. kul att inte ha mobil :S aja.. igår? vad gjorde vi, vi var vid råbäckens dagis sen kom faktiskt micke oskar och anton dit. så dom var med oss. sen drog vi till donken med dom. tog bussen med oskar anton micke felicia elin till bredden. därifrån bytte jag till 45an med baker och elin. gick av carslund när jag kom hit somnade jag direkt. idag vet jag inte vad vi ska göra.. iallafall vara med anton oskar micke elin och felicia tror jag, sen vet jag inte mer.. 


en bild från i somras, efter grekland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0