sååådär!

nu är det söndag, nu kan jag blogga igen. kände inte för att blogga igår jag satt ju vid datan men gillar inte att uppdatera på lördagar. Då måste man ju få ha lite kul istället med sina vänner osv. Men iallafall igår hade jag en jävligt bra lördag. det vawr jag felicia elin gabbi mickis denise simona katja mandu jeppe kevin hampus dj emil kim thim  och några till hemma hos mickis. vi chillade galet där ett tag, sen drog jag felicia jeppe elin och katja med jeppes epa, vi åkte till grimbo gick upp till bredden träffade resten av killarna och tjejerna, där va ännu fler.. natta jenny matte johan juuaaan carlos osv. orkar inte skriva alla namn kändes jobbigt haha. jag vaknade för nån timme sen inte ens det för ca 40 min sen. vet inte vad jag ska göra idag? eftersom jag fortfarande inte kan använda min lur så kan jag inte höra av mig till någon.. Nu ska jag duscha och äta och sova och sen dö. imorgon är det skola?! eller ja... jag har ialafall prao i 2 veckor men har ingen plats att va på och ingen lust att praoa alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0