inte bloggat nått!

det har gått en hel dag, jag har suttit vid datan idag. men det var bara imorse och då var jag för trött för att ens trycka på en knapp. såna dagar finns faktiskt! fast ändå gick jag upp vid tolv, men pappa väckte mig 8 först sen fick jag somna om skönt. klädde på mig duschade och sånt, sen åkte jag till skolan fixade prao plats. det får bli i skolan. ska vara ´med linda som jobbar i cafeterian, sen i bibblan. så de blir ju ganska chill iallafall! sen är ju jennifer jille sofia och alla dom där så bara att ha lunch med dom. slipper man vara helt lonley iallafall!

imorgon börjar jag halv tio. vet inte riktigt när jag slutar.. har tagit de lugnt idag. åkte till grimsta skolan vid tre tiden när dom hade slutat gick hem till elin med elin och felicia. vi åt lite, sen drog vi till grimbo köpte klubba sen gick vi hem till mig i den kalla kylan! åt lite till, va hos mig till kl sex, gick till gården sen har jag bara varit där med alla ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0