hej

vad händer? inte mkt här iallafall.. sitter i mitt rum vid mitt skrivbord med datan liksom ;) fett skönt mitt rum är nästan klart! tänkte ladda upp bilder på mitt rum nu också som jag sagt så många gånger att jag ska göra men aldrig gjort.. mycket snack liten verkstad jo jag vet! min dag idag har sett normal ut som alla andra dagar. vaknade vid elva åt frukost klädde på mig, gick ut med elin h och mötte denise och jennifer. sen träffade vi emelie försökte reda ut lite saker och ja. sen kom jille sofia och simona. vi fortsatte snacka med emelie, sen kom felicia och fialisa. efter ett tag gick elin fia och felicia. jag satt kvar med dom andra, sen gick jille och sofia. sen var de bara vi kvar. efter två timmar kom emil och jeppe. chillade galet med dom, sen åkte vi ner till station följde med emelie när hon skulle sola. hon körde med ståsolarium haha coolt ju! sen kom emelies mamma och hämtade mig och emelie, käkade. gick ut igen träffade emelie, sen åkte vi till södervik. sen hem ;) så såg min intressanta söndag ut! nee men bara för jag ska överföra bilderna från mobilen till datan så funkar de inte.... !!!!! aja får försöka sen orkar inte nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0