...

Mamma förlåt för jag har fått dig att gråta jag hoppas nu att du mig kan förlåta och när jag har problem så finns du alltid där du hjälper mig alltid när jag är i besvär och det är nått jag måste tacka dig för. Jag kommer ihåg när jag var liten och ramla då fick du mina tårar att stanna och så är det än idag när jag är ledsen gör du mig glad mamma förlåt för ja ej brukade lida. Mamma förlåt för jag har varit till besvär men mamma jag ska bättra mig jag lovar jag svär förlåt för alla gånger när jag har svikit och alla gånger jag åt dig har skrikit.

Kommentarer
Postat av: Hortensia

Vad fina ord! Jag älskar dig,du är världens bästa! <3 <3 <3

2010-05-13 @ 13:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0