its time to sova nu!

Godnatt väsby, stockholm, sverige, världen! Imorgon är det skola nu ska ja sova sova sova och hoppas jag är jätte pigg och glad imorgon vissT? fast ja är inte ens trött nu men iaf så måste ja klockan e redan snart tolv :(:(


en bild jag ritade i 8an förra terminen

En bild jag själv har ritat hemma för ett kanske 5 månader sen? ;) 
 
något jag ritade förra terminen, har inte kalkerat av men har kollat på en sak ja skulle rita av:P

min favorit bild! från förra terminen också

haha... man skulle göra en overkligbild och såhär blev min! fick G på den! :P

Bild är mitt bästa ämne i skolan eller ett av dom, har faktiskt VG+ i det! godnatt

Kommentarer
Postat av: pernilla

vad du e duktig på att rita!!=)

2010-05-03 @ 16:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0