domme pomme is back

hej bloggen! yes nu e jag hemma igen eller kom hem runt 5 tiden men åkte iväg och åt BK med min söta farbror de var hur gott som helst! inte ätit de på länge. sen fick ja skjuts till fialisa sen drog vi ut och träffa alla andra, men sen åkte ja och elin k hem till henne och kollade på tv lite små mysigt sådära. fick en fråga i min blogg..

Anonym om hello: hejsan hejsan.
undrade vart du har köpt din rosa tjocka vinter jacka.inte den rosa kappan utan vinter jacka..skulle vara jätte gulligt om du sa.hihi älskar din fina blogg

Svar: Jag köpte den för lite mer än ett år sen, i täby centrum på bomerang affären eftersom de e en bomerang jacka ;) tack så mkt till dig som tycker om min blogg vem det nu är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0