onsdag 24 mars 2010

hej alla mina bloggläsare! Hur mår ni? Jag mår toppen, förutom min huvud värk som gör så fruktansvärt ont :( Idag är det onsdag, det tycker jag är ganska skönt eftersom det snart är helg igen! Det kan behövas :P Idag vaknade jag 10 över 7, tog bussen som gick 10 i åtta till skolan. Skoldagen såg ut som vanligt, förutom att jag fick baka chokladbollar i cafeterian, för nathalie och sofia jobbade där inne idag så ja fick vara med dom och hade ändå inget speciellt för mig så bakade och gjorde lite nytta! ;) Slutade tre hade träslöjd som sista lektionen, då tog jag och sofia bussen till centrum för jag skulle möta elin h & dom sofia skulle möta alla andra tjejer tror jag! Träffade Sabrina på bussen på väg dit, så var jag med henne också resten av dagen. Alla andra åkte till ladan ikväll medans jag är duktig flicka som tänkte bra för första gången, så åkte jag hem och åt! och nu ska jag faktiskt plugga?! spanska faktiskt :P måste ha G i spanska, så de e bara att skärpa sig ellerhur? ;) Fanny gjorde en ny design till mig igår, men den kommer aldrig upp på min data.. kan ni andra se den? annars funkade det väl inte :S tråkigt isånafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0